Pages

14 Nisan 2012 Cumartesi

KOT GÖMLEK MODASI

Geçen baharın uzatmalı modası olan kot gömlekler bu sezonki ürünlerde de hala gözde yerini koruyor. Dar, bele oturan ya da tunik şeklinde modelleri revaçta olan ürünün birçok rengini bulmak mümkün.

80’lerin sonuna doğru kot üstüne kot kombinesinin yarattığı boyacı ustası konseptinden olacak ben hala kot gömlekleri jean üzerine giyemeyenlerdenim. Bu yüzden fikrimce kot gömlek en çok siyah üzerine gidiyor, ya da kot olmayan herhangi bir etek ya da pantolonun. Güderi eteklerle de oldukça hoş duruyor.











2 yorum:

The Lizard Queen dedi ki...

kot gomlegi son bir senedir stilimin ayrilmaz parcasi, tercihe gore cok sik ya da cok spor giyilebiliyor ve her seyle rahatca kombinlenebiliyor.

bana da beklerim: http://the-lizard-queen.blogspot.com/

Asli dedi ki...

kot gömlekleri bende cok severim ve cok sIk kullaniyorum! :) her resim süper duruyor ama özellikle ücüncü resimdeki kombini cok begendim. sende benim bloguma ugrarsan eger cok sevinirim:) belki birbirimizi takip alabiliriz?

uyuyakalanguezel.blogspot.com