Pages

9 Ocak 2014 Perşembe

GİZLİ DOLGU TOPUK BOTLAR

Gizli dolgu topuk botlar, Isabel Marant'tan sonra özellikle bu sene Türkiye'de de bol bol görmeye başladığımız bir ayakkabı modası. Hem şık hem spor bir görünüme sahip olan bu ayakkabılar bir çok tarzla uyum sağlamakta. İsterseniz bir pazar günü jeaninizin altına, isterseniz bir gece gezmesinde deri kombinizin altına bile uydurabilirsiniz.
Şahsen ben çok sevdim ve 2-3 tane edindim bile kendime. Artık bilinen bir çok markada bu tarz sahibi ayakkabıların sahibi olabilirsiniz.









Bunlar da Bershka mağazalarında bulabileceğiniz modeller. Ben hepsini ayrı ayrı çok sevdim. En son fiyatları 100tl idi. Bu rahat şıklık için oldukça uygun. :)






 Bu modeli ben de kullanıyorum. Normalde leopar detayında pek hoşlanmam ama burada  çok  hoş bir  hava katmış  :)





Hiç yorum yok: